Det var det de.


Då var typ denna julen över då snart.

Har fått vissa grejer jag vill ha och saker jag kanske inte önskat mig men i det stora hela är jag nöjd hittils. Åker ju faktiskt till pappa idag så får se vad man får där, vet typ iofs men. ;) Blir säkert jätte bra. Inte långt kvar tills jag ska fara ner på stan och köpa några julisklappar till de sista på rean innan mitt tåg går.

Igår var det först lite myspys hos Piapok med alla flickorna, mysigt! Sen gav sig Malin och jag efter släppt av Angelica till förfest i Kolbäck där man inte kände många själar. :P Sen brummade vi ner till Westerqwarn (jag var chafför trott eller ej) där det inte var så mycket folk först men sedan blev smock smock! Men det var ialf en skit rolig kväll :D Skönt och skaka rumpa lite och träffa massa kära gamla ansikten! :) As kul, längtar till sommarn och qwarn, det är livet det :)

Nej återgå till packningen och allt annat vad jag nu gör.
Ses och hörs på Tisdag :)

Pussen








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0