Tuesday

Blev ledig idag bara sådär. Det var skönt. Har gått på stan och fått en massa gjort. Typ. Det känns iaf som om att alla papper och sånt inför skolstarten är fixade. Sen det mesta inför resan. Ska bara fixa en resväska sedan se till att tvätta allt som ska med. Blir nog bra. Jag har ju massor med lediga dagar innan vi åker eftersom det är min sista dag på jobbet på fredag!! :D Underbart ! Så nu äre bara lite lite jobb + skolan. Blir nog alldeles utmärkt hoppas jag.

Imorgon blir det lång lång dag på jobbet, sedan träning och möte. Torsdag stallet, sen kanske kanske speedway om det blir väder. Har ju redan betalt för den så lär ju åka :P Alla matcher blev typ inställda idag. Jävla skitväder. Men masarna körde och tack gode gud fick de stryk. Nära ögat där. Usch.

Planer för helgen? Vet inte. Vi ser väll vad som sker. Förhoppningsvis kanske hinna rida lite mer. Beror på vädret.

Men nu blir sängen om jag ska orka upp imorgon. Fan. Men bara tre dagar kvar stå ut, stå ut!






You know I hate that I miss you so much,
and that we never have time...
<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0