This is a though week.

Alltså..

Man går från att bli utskälld till favoriten. Hur kan det komma sig? Man undrar ju om det finns två av samma? Kanske.


Hoppas jag får ledigt nu den där fredagen. Vill verkligen ner på skandinavium. Inte ofta man får gå gratis på det liksom. Men kommer missa vårt "träningsläger" och Micke som tjatat så om att vi ska planera in det i vårt liv så vi inte missar det !! Men är ju inte mitt fel att de ska vara på samma helg och att min pappa har fixat gratis biljetter till mig (a) :D

Jag ser fram emot det iaf. Ska nog försöka flirta till mig ledigt på måndagen med så man inte behöver stressa hem på söndagkvällen sen.

Skippade träningen idag för att byta ämne. Inte för att jag inte orkar träna utan för att jag inte orkar jobba när jag har tränat ! Så himla drygt med sen träning. Fast idag var det nog den sista sena sen blire andra tider. Hoppas på det.

Sitter och kikar Halmstad - IFK Göteborg just nu annars. Spännande men blåvitt måste ta tag lite mer i matchen tkr jag, de låter halmstad regera lite för mkt. Men 1-1 just nu :)
Blir skitsugen på att spela nu :O På söndag har vi match igen, är laddad redan ! Tyckte jag spela helt okej förra matchen om man jämför med de innan så känns de bra nu. Har ju vart nära göra mål nu de två senaste så känns som om det är på gång ;) Hoppas iaf det! :O


Får se om det händer något skojj ihelgen då. Annars blire väll att ta det lugnt och vara i stallet som vanligt.
Var där idag och mockade och tog in pållarna och så. Det är körkurs för Tomas imorn och på fredag, tråkigt att man jobbar då bara. Är alltid intressant att se på.


Åhhhh!
Idag på jobbet fick jag kalkbort i ögat. Det var inte skönt! Alltså får man det på händerna och man är lite torr så svider det så j*la mkt. Det är typ ett av de starkaste medlet vi har och jag lyckas stänka det i ögat. Inte bra. Men var snabb och skölja så det gick bra. Tror jag, kanske är blind imorn när jag vaknar, vem vet? Haha. Nej men det har vart lite irreterat hela eftermiddagen nu men tror det är okej iaf :)

Oj nu fick en i halmstad rött kort :O Måste fokusera lite på matchen nu herregud! Det här kan bli spännande.
Anonym
2008-04-10 @ 16:14:00
URL: http://cheersdarliin.blogg.se

Hej där ! Ja , tänkte bara säga hej , haha udda , nej då . Hoppas du haft en bra dag hittills . / Rosanna If you remember me ? kram

Martina
2008-04-10 @ 20:25:25

Nä men hej på dig ;D Klart jag kommr ihåg haha ;) Hoppas de e bra med dig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0