En fredagkväll då.

Är  nyss hemkommen från Sazzas inflyttningsfest. Jag var nykter och chafför in till stan. Supertråkigt för det var så mkt roligt folk med, men jag har jobbat hur mkt som helst och kommer troligen jobba ännu mer nästa vecka så får ta igen det senare. Känns ju bara tråkigt just nu när man precis släppt av dem vi krogen liksom men känner att jag är redigt trött(och redigt hungrig!!) så det var nog ett bra val. Ska bli kul att lägga in alla bilderna från ikväll :D Finns många fina kan jag lova ;) haha !

Imorgon blire stallet och sen kanske försöka städa samt tvätta bilen för det behövs !! Sen bio på kvällskvisten kanske? :) Blir nog bra det.
Söndag ska mamma hjälpa mig med hästen :)) Och sen äre match mot Tillberga på kvällen. Spännande :) Hoppas det blir bättre än sist. Med folk alltså :O Jobbigt nu bara om det börjar en massa bra nu för då kommer jag ju inte bli garanterad en plats i start 11an som jag alltid annars blivit jue. Fan! :p Men bra för då får man tagga till lite också och visa vad man går för.

Nej nått att käka sen lägga in lite bilder kanske innan sovdags?

Nattinatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0