Jag har tråkigt !

Namn:  Martina
När är du född:   1988-01-21
Vart bor du:   Strömsholm kanske snart i Västerås!
Nuvarande hårfärg:   Samma som jag alltid haft, brun! :)
Riktig hårfärg:   BRUN!
Ögonfärg:   Brun där med :)
Vad läser du för bok just nu:   None men ska börja med Montecore
Humör just nu:   Tröttigt och lite antii och lite lite sällskapssjuk
Vad har du för parfym idag:   Ingen..
Vill du ha barn:   Ja det vill jag
Hur stort är ditt rum:   Rätt så stort..
Piercingar:   Öronen.
Tatueringar:   Nej men funderar på att skaffa..
Skostorlek:  38-39
Morgontrött:   Skoja inte!

Vad drack du senaste:  Mjölk
Vad gjorde du igår kväll:   Kollade på fotboll och speedway :)
Vad ska du göra ikväll:   Jag ska kolla på "Spanning med Bridget Jones" :D
Vad ska du göra imorgon:   Jobba hela dagen sen träna!

Senaste inköp:   Rudbyxor, strumpor och ett nytt bett till Norre :)
Senaste film:   Dream Girls :)

Vem sov du över hos senast:   Sofia vare nog ja :)
Vem sov över hos dig senast:   Oj.. Tina kanske?
Vem träffade du senast:   Ja förutom familjen så Madde. :)
Vem skulle du vilja träffa nu:   Tina och Pia och alla andra glada flickor :))
Vem ringde dig senast:   Tina faktiskt :)
Vem ringde du senast:   Magnus den filuren!

Vänner du kan prata om allt med:   Angelica :) Sen några till kanske :)
Person du kan lita på upp till 100%:   Oj alla mina närmsta vänner hoppas jag!
Hur många syskon har du:   Fem styckna + två låtsas :)
Kär i någon just nu:   Njee kan jag ju inte påstå..

Hur många hamstrar har du haft:  Inga alls!
Kan du gå ner i spagat:   Nepp har aldrig kunnat heller!
Vad har du i ditt fönster:   En lampa, sedan två blomkrukor med nå stora blommor sedan en kruka med två små blommor i :P
Tycker du om att cykla:   Mjaa gjorde förr.
Sjunger du i duschen:   haha det kan hända ibland :P
Hur länge sov du inatt:  
Får se.. 10 timmar ungefär kanske..
När ska du gå och lägga dig ikväll:   Vet ej när jag inte orkar vara uppe längre!
Vad gjorde du för 3 timmar sen:  Jaa jag hade nästan kommit hem då så vet inte duschade eller nåt kanske.
Vad skulle du vilja göra nu:   Sova faktikst (a)
Har du badat i år:  Ja tre gånger! :P
Tidsfördriv:   Stallet <3
Vad heter du just nu på msn:  Martina
Vem pratade du senast i telefon med och varför:  Tina ringde igår och bjöd mig på tjewjkväll :))
Känner du någon som heter likadant som dig:   Ja det gör jag.
Hur många converse allstarskor äger du:  Inga..
Brukar du vara osminkad i skolan:   Jag går inte i skolan.
Vad ska du göra nu:
   Vet ej kolla på tv eller nåt bara..
Vad ska du göra sen:   Sova !







                                                                                                      Nickelback - If Everyone Cared



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0