Trötter här!

Jag är trött trött trött trött! har jobbat i ett sträck sedan måndags förra veckan. Och inte förrän på lördag är jag ledig och gud vad jag längtar och gud vad jag ska sova! Att jobba åt flera jobba samtidigt är jobbigt och jag har inte riktigt räknat ut om det är lönsamt än. Kanske. Troligen. men så jobbigt.

Nu är det snart fotbollsträning, även om jaghellre skulle gå och sova. Men nya skor ska invigas och jag behöver få blir lite glad för jag känner mig lite less på allt. Synd att man missa Greys bara, men tur att man kan ladda ner.

Grattis alla som fyller år idag: Wendela, älskade syster <3 Komemr snart och hälsar på :) Isabellis :) Kusseluren borta i Norrköping och sen Linn som blir hela 18 år! Grattis!  :)


Måste åka! Änges och Ida väntar.


Sunblock - Baby Baby




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0