Testgrejsskit : P

Isabell hade nå kul som jag med måste göra :D

"Låt dina vänner veta mer om dig"

A) Fyra jobb som jag haft:

1. Jobbat extra på Åsen

2. Jobbat i kiosk under hästtävlingar

3. På Ica med klassen haha!

4. På nåt jobb nånstans i sommar?



B) Fyra filmer jag kan se om och om igen.

1. Pirates of the Carrabien 1 & 2 (Snart 3 !! )

2. The Holiday

3. Mannen med järnmasken

4. Skönheten och Odjuret


C) Fyra platser jag har bott på:

1. Kolbäck

2. Surahammar

3. Strömsholm (Linnebacken)

4. Strömsholm (Kastanjegården = Mitt nuvarande hem) 


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. Grey's Anatomy

2. Gilmore Girls

3. Desperate Housewifes

4. One Tree Hill


E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Gotland

2. Halmstad

3. Kanarieöarna

4.  Italien + Tyskland, Frankrike och lite andra länder (Bilade genom europa)

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Nattstad.se

2. Blogg.se

3. Masarnaavesta.nu

4. Aftonbladet.se


G) Fyra favorit-maträtter:

1. Fisk med spenat

2. Köttbullar och potatismos

3. Grillat kött med strips

4. Bacon och Spagetti


H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. På en gård i skåne med en massa hästar <3

2. På en strand någonstans varmt med en massa vänner

3. På studentfesten

4. Var som helst med pappa



Sean Paul feat. Rihanna - Break it off
Malin
2007-05-20 @ 22:27:28
URL: http://xantipa.blogg.se

Åååå, den där listan ska jag sno :p. lite rolig ju... ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0