TACK

Jag har fått sommarjobb tack gode gud för det.  Fem veckor ska jag jobba 28 - 32 så tyvärr jobbar jag när pappa är här men men. Och Angelica det betyder att du blir ensam tjej i Öland vecka 30 :p Tyvärr men så är det.

Ska jobba på städ och flytt i Västerås, inte värdens roligaste jobb men jag får pengar och kan kanske få jobba kvar där senare om jag sköter mig ;) Det duger för stunden känns det som.  Nu kommer jag iaf inte var pank hela sommarren, bara i början (A) haha.

Nej jag måste plugga nu. Den där jäkla uppsatsen i historia och samhäll sedan matte också. Måste få G på torsdag, annars får jg mitt försa IG i betyg någonsin.  Läskigt. :P

Ska på speedway ikväll också :) Smederna kommer få stryk men men det ska bli kul och se Hamill igen :) Kankse kan få min fjärde autograf då hehe :D



Magdi Rúzsa - Unsubstantial Blues  (låten som borde vunnit eurovisionsongcontest)
Karin
2007-05-30 @ 13:19:20
URL: http://onceuponafebruary.blogg.se

TACK för att jag fick låna dina anteckningar. <3 Nu är den där fcking religionsuppgiften klar, som jag har gått och pinats av i flera månader. Världens lättnad! :D

Karin
2007-05-30 @ 13:21:02

Meh haha nu kom bara halva inlägget med. :( Nu är min fcking religionsuppgift klar som jag har gått och pinats av i
flera månader! Världens lättnad! :D Om 15 dagar tar vi studenten!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0