Ptja typ 80 flygturer kvar då?

Jag trillade av idag eller rättare sagt jag blev nog avkastad. Buse till häst det där. Han skulle nog bara testa mig och jag var inte beredd. Fan:P Har lite ont i huvudet nu, man jag har också blivit lite täppt i bihålorna så håller nog på att bli sjuk igen :( Usch.. Men iaf det var ett år sedan sist jag flög från en häst så jag är nu skyldig två tårtor. :P Får väl baka till nästa helg hehe :) Sen sägs det ju att man ska trilla av 100-gånger innan man blir en bra ryttare. Undrar om det räknas som två gånger om hästen kastar av en med flit?


Eurovision var inte så bra. De flesta låtarna var kassa. Det var bara öst-länder i topp-10.. Lite tråkigt för de har så himla annorlunda musik, dvs dålig! :P Okej vitryssland och Ungern var bra men de vann ju inte så. Fast tyckte ändå Sverige borde kommit bättre.. Konstigt.


Speedwayen gick iaf bra ikväll :)) Pedersen tog andra raka segern. Ska bli kul att se honom i E-tuna om två veckor. Jeei :) Det var värsta många vurpor ikväll, rätt ovanligt.. Tråkigt är det. Svensken fick åka ambulans. Usch men det var inte så allvarligt tror jag.

Jag har inte skrivit klart mit tal. Jag borde ha gjort det idag så jag hann träna imorgon men nej jag är ju lat jag. Får skylla mig själv, men jag orkar bara inte, att bara tänka på skolan är jobbigt nu förtiden.

Jag drömde jobbiga drömmar härom natten, vissa delar hade man ju önskat vara sanna. Suckar..*


Nästa fredag blir det eventuellt krogen. Men är ingevidare festsugen .........


Nuuuuu måste jag nog sova. Håller fan på somna här ju. Men är för trött för att gå och lägga mig haha! Usch vad hemskt.

Nej sovgott alla <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0