Måndag

Skolan, mja hade bara en elktion typ så fick åka hem tidigt, man klagar icke! Borde dock kanske ha pluggat lite mer (a) Mohaha men jag orkar inte!!!! Så tråkigt. Jag sökte föresten ett till jobb idag. Kul har fortfarande liksom inte fått nå och sökt snart en 15 stycken. Börjar bli lite desperat. Kommer få leva på sos-bidrag haha!

Hade träning idag sen. Det var regn :) Det går alltid så bra då, jag kan andas mkt lättare. Skulle springa täten på uppvärmningen och fan jag lyckades vara först hela vägen haha första gången ;) Annars brukar jag alltid hamna lite längre bak i ledet haha! (a) Sen måste jag säga att skottövningarna gick väldigt bra :) Blev ju många mål. Gjorde två mål på långskott, kändes bra som fan. Skulle vara kul om man fick pröva några på match sen. Är laddad för onsdag, hoppas det blir regn då :D Haha!

Jag har laddat hem Linkin Parks nya skiva <3 Love Love Love är allt jag kan säga.

Nej nu ska jag ta lite jordgubba roch glass som mamma och jag köpte idag :)

Pussa!


Linkin Park - Shadow of the day



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0