kul, kul?

Vi hade match idag, ingen vidare. Personligen måste jag säga att jag är rätt nöjd med min insats i matchen, speciellt första halvlek. Då spelade alla bra. Malin måste jag nog säga var matchens bästa spelare, Änges var också grym. Resten inklusive mig själv vet jag kan spela bättre. Vilket Dingtuna kommer få se nästa vecka. ;)

Tråkigt att det inte är någon träning imorgon =/. Sju stycken som inte kunde. Tycker alla borde skärpa sig, vill de satsa eller inte? De kan ju inte bara komma och spela match eller? Hoppas det blir bättre, tror vi ska snacka om det på måndag.

--

Imorgon ska vi spela golf, orka! Har ingen direkt lust men måste väl. Var ju inte med förra torsdagen. Kände inte riktigt för det då om man säger så. Allt känns rätt tråkigt idag. Skönt vare och spela, blev av med en del frustrationer iaf.


Pappa kommer nog inte på min student :( Han jobbade då. Men han sa att den träningen kanske inte skulle bli av så hoppas verkligen på det. Han lät faktikst väldigt ledsen över att han inte kunde komma. Jag saknar honom så. :(

Jag vill åka till stallet nu, jag behöver en puss av nån som tycker om mig.<3

Pussesnuss


~

Save the Last Dance (Soundtrack) - True Colors
Karin
2007-05-10 @ 18:52:13

Älska bilden! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0