Jag vet inte

Äsch .. Bara på ytan .. ?


Det bubblar i hela mig om saker som jag helst bara skulle vilja skrika ut och få bort så att allt blev som vanligt igen. Det känns som om det aldrig kommer bli bra igen och jag vill verkligen verkligen att det ska bli det för allt känns så himla värdelöst nu.

Känns som om jag har förlorat en vän på riktigt och jag är rädd för att aldrig få tillbaka den.



Min lärare fick avliva sin häst igår. Jag fattar inte att hon kom till skolan idag, att hon orkade. Men hon var jätte ledsen det syntes. Jag skulle aldrig klara det... Tänkte på Arrak, han är tjugo år nu det är mkt för en häst. Snart kanske han också måste tas bort. Usch vad hemskt, kan inte ens tänka på det. Känner verkligen med henne.


Jag orkar inte plugga mer! Man borde inte behöva gå i skolan så många år som vi gör. Man pallar inte. Fan. KOm på en sak idag som måste göras och det kommer bli jobbigt.

Jag måste läsa min bok nu.


Btw, det känns som om jag har fått en släng bloggmani, jag bloggar ju typ jämt :P



Linkin Park - Breaking the habbit




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0