Jag har tänkt

Och jag har kommit fram till att livet är komplicerat men jag är ändå nöjd med mitt liv. Jag är nöjd med det jag har idag och jag är lycklig. Visst det finns saker som kan göra mig ännu lyckligare och kanske lite mindre ensam men jag överlever och när tiden är rätt kommer jag bli det.

Att leva i nuet är svårt men jag måste försöka jag kan inte älta saker som händer och undra varför det blev så och inte som jag ville. Det blir bara inte det ibland och det måste man leva med. Jag ångrar ingenting som har hänt den senaste tiden, även om det inte slutat som jag velat så är jag glad ändå. Det enda som skrämmer mig är att förlora en vän för något som kanske/verkar vara ett misstag som jag inrte ens vill ska vara ett misstag. Se komplicerat!

Det är ja sex veckor kvar nu, sex veckor som vi ska stå ut. Sen kommer vi stå där tillsammans och aldrig mer behöva komma tillbaka.  Jag längtar enormt ,men jag är endå rädd för tiden efter. Jag har ännu inget jobb och om jag inte får ett jobb vad ska jag göra då? Jag kommer inte kuna göra någonting i sommar. Jag är rädd föratt alla ska försvinna här ifrån och lämna mig kvar.

Jag är rädd, orolig men längtansfull. Vuxenlivet som kommer jag hoppas det blir något bra, jag hoppas verkligen.


Dixie Chicks - Not ready to make nice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0