jag är trött

Hade match igår :) Det var rätt kul men vi förlorade med 1-0.. Jag var själv rätt seg i benen kändes det som. Kan vara snabbare, även om jag gjorde en del fina löpningar längs kanten ;P Nej börja träna kondition Martina!!!! Måste skärpa mig nu snart alltså. Fy. Jag är likosm helt slut nu ... :P

På träningen idag körde vi mycket spel. Vi 6 styckna som var där ! :@ Tio stycekn sa i går efter matchen att de skulle komma. Fem av dem gjorde de, sen kom en till. Kul! Hur ska vi vinna matcher om vi inte tränar ihop oss? Förstår inte..... Skulle kännas piss om vi lägger ner igen, verkligen alltså.
Fast vi hade rätt kul ändå :) Det har vi ju alltid vi som är där. :) Hoppas det blir bättre snart med det där. På onsdag är det en viktigt match. Munktorp borta. En måste match. Annars kommer vi ligga sist i tabellen. Usch. :P

Jag var och red imorse också :) Gick upp tidigt minsann. Började halv två idag. Haha och på den lektionen fkade vi och tittade på Ice Age 2 :D Så kul haha.

Ihelgen är det GP i E-tuna :) Skojjsigt. Men lördagen kommer bli stressig. Ska jobba och ridan innan. Men borde ju hinna så. På fredag ska jag, Angelica, Robin, Carl och Jockepocke på bio. Pirates tre :) Den har fått jätte mkt kritik men jag hoppas den är bra ändå. Jag menar kan Johnny Depp vara dålig? (a) :D



Nu har jag iaf försökt. Vad ska jag mer göra? vad begärs? Jag fattar inte ens vad jag har gjort för att förtjäna det här? Det suger ju.  Det drar ner allting som skulle kunna vara så roligt just nu.




Ah kom på att i onsdag innan matchen så bowlade vi med klassen och jag vann !! :D Första gången i mitt liv jag har vunnit :P Det var att kul och slå Malin för det kommer väl aldrig att hända igen haha! Förra gången tror jag att jag kom sist. Eller jag låg sist men gick om Isse på slutet va? Jag vet inte. Men nu jag slog ju flera strikar haha! Skit kul. Jag kommer leva på de länge ;)

Sen fick jag MVG i mitt projektarbete :) Trodde inte det. Hade inte räknat med nått sådant betyg i år så det var en trevlig överraskning.

Nej nu måste jag sova, kan ju inte hålla upp ögonen fan. Är så jävla allergisk just nu, kan inte sluta klia mig usch! Det borde gå över snart tycker jag, men det är väl gräs-pollen nu som kommer när alla börjar klippa sina jävla gräsmattor :@ :P Usch! Haha

Sov gott


Robbie Williams - Angels
Malin
2007-05-25 @ 10:31:30

Fyy fan va dåligt att inte alla som räckte upp handen i onsdags, kom på träningen!!! Då kan man väll vara ärlig på en gång!! det är pinsamt hur alla håller på...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0