Idag är en bra dag

Jag har just sett årets hetaste match! La Liga mellan Real Madrid och Sevilla. Tvåan och trean i serien så spännande. Första halvleken var lugn sevillla ledde med 1-0. Sen gjorde real 1-1 och blev extremt heta as bra fotboll. Sen hände en klockren grej, Det vbar juheta känslor och det blev lite snac nere vi linjen och en av avbytarna från Sveilla la sig i och sa något till linjemannen som kallade på domaren som gav AVBYTAREN rött kort! Haha hlt sjukt jag har aldrig vart med om att en avbytare som värmer upp på sidan får rött kort! HAHA! Sen efter det kom 2-1 Robhino, as snyggt mål men tyvärr fick Robhino rött kort för att han drog tröjan över huvudet när han sprang frammot publiken! Tycker det är en rätt töntig sak att ge rött kort för. Mend et jämnade ut signär en från andra laget fick ett rött kort. Men det var en grym match. Vilka anfall de hade i Real, fan om man ändå kunde spela så. Matchen slutade iaf 3-2 till Real :D


Jag har annars jobbat lite ihelgen sedan ridit :) Så himla skönt väder. Badade Norre så han blev ren och fin och sen gick vi ut och myste i gräset :))
    
      


Imorgon är det skola. Vill inte. :( På onsdag har jag matteprov. Nationellt till och med. Jag kommer at få IG. Fast måstenog gå, tror vi ska ha nå semenarie eller något på historian :S Blä kommer inte ens ihåg vad det är vi ska redovisa om. Suck haha!

Men veckan blir nog rätt bra iaf. Träning imorgon och då tar de ut laget till onsdag. Hemma match mot Tuna/Ekeby. Mitt gammla lag, inte för att det finns några av spelarna som spelade då kvar men :P Bara massa små flickor nu men hoppas att det går bra. På tisdag är det speedway i E-tuna skönt att inte behöva åka så långt :) Längtar, jag vill köpa en smedtröja, de är så myysiga :) Ihelgen är det andra GP:t också. :D

Neej ska man sova? Är inte trött. As sugen på godis. Bara för det är en "rödvecka" . Men jag har ätit godis i helgen redan så ska hålla mig. Har ju blivit as duktig med vad jag äter :) Stolt*

Nej orkar inte skriva mer nu iaf ..
Hare bra


Enrique Iglesias - Do You Know (The ping pong song)


PS. Är det någon som vill köpa en stor vit, 16-årig valack? Han är jätte snäll men bestämd! Intresserad? :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0