Bergodalbana

Bra och dåliga dagar. Mina svajar som tusan, ena dagen bra andra inte. Idag är blandat. Jag är på bra humör men gråter lite inombords. Jag vill att allt ska vara som innan vill vill vill! Allt vore så mycket enklare då. Jag vill inte behöva tvinga fram ett enkelt hej :s

Jag har tusen saker i skolan och jag vägrar inprincip plugga. Jag pallar inte. Imorgon har jag nationellt prov matte C. På fredag har jag boksemenarie (Har inte läst boken). På måndag har jag svenska nationellt svenska prov MUNTLIGT!. Och på onsdag geografi prov. KUL! Sen en vecka senare har vi religions prov och dessutom håller jag på med en historia- och en samhällsuppsats. Mitt liv går snart under. Fast jag fick studentmössan idag :D Så det känns ändå lite lättare nu men ändå väldigt jobbigt!

Ikväll ska jag på speedway igen :) Skönt att komma bort och tänka på annat även om jag borde skriva mitt tal och kanske räkna lite matte men men (a)

Imorgon har vi vår andra seriematch. Hemma match, riktigt skönt :) Ska spela mot Tuna/Ekeby. Nästan mitt gammla lag. Jag menar eftersom alla som spelade då har slutat så är det ju inte riktigt samma lag. :P Mitt knä paja halvt på träningen igår men får tejpa ihop det imorgon så är det bara att köra. Om varken Ida eller Marie kan spela måste ju nån vara mittback dvs jag? Men vi får se hur det går. :) Bra förhoppningsvis.

Nej ska väl plugga en timme nu innan vi far ut till gröndal kanske. Jo det gör jag nog. Hörs.


Calaisa - Without You



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0