Jobbsökandet i fullgång!

Jag har inte bloggat på länge.. Vet inte varför, har typ inte orkat bara antar jag. Så mycket med skolan och så.. Har sökt en massa jobb :D Ett på Grällsta ridcenter. Det skulle jag jätte gärna vilja ha, fatta kul och få jobba på en hästgård i sex veckor. Vilkert paradis! (a) :D har sökt till POlarn och Pyret, Moderna Hem, Stadium, Grönalund och sen nå städjobb i Köping. Ska söka några fler imorgon sen orkar inte skriva nå mer ansökningar nu :P Haha!

Jag fick lite dåligt samvete idag när jag var till stallet. har inte ridit på länge. Har ridit Wunder mest, men hon är så rolig och rida :) Värsta! Ullrika hade precis ridit när jag kom för att ta in hästarna och ge musse mat och så.. Iaf hin hade mött Älgen jag mötte förra veckan! Den hade typ följt efter henne och Tyson as läskigt, Tyson höll ju på dö! Inte kul alls han är inte och leka med, han är grymt stark och Ullrika är inte så stor. Så hoppas den inte blir för närgången när man ska ut och rida nu usch jag gillar inte det här. Men jag ska rida imorgon så får väl se hur det går. :P
Var på Hööks idag och köpte nya skor till mig eftersom mina läcker in, hål under i sulan. :S Hursomhelst jag köpte också ett nytt pannband till Arraks träns :))  Sen en nosrem till Norres så han slipper ha en svart på sitt bruna träns. Känner mig stolt över det ! :) Ville ha mer grejer men det får vi ta nästa gång ;)

Har vart lite krasslig på senaste men nu är det bättre, skönt :) Fast tråkigt att inte mamma blivit det för nu måste jag jobba båda dagarna ihelgen bläääääääää. Fast en fördel med att jag jobbar är att jag får lite plugg gjort då haha! ;)
Har inte tränat nå den här veckan bara för halsen, sen var juen träning inställd. Så det blir hårdkörning nästa typ haha joo men jag måste! Ska tvinga ut mig varje dag. Jaghar iaf mockat hela stallet tre gånger den här veckan vilket är (jag lover!) as bra träning för armarna och axlarna, hade as mkt träningsverk :P

Jaja jag är lite krogensugen. Men det blir väl nästa helg när Malin är hemma igen .. Orkar inte den här.. Vill på konrad då.. Har vart på Pluto och Silk nu och det är så mycket tråkigare där! Men får väl se vad som händer.. :)



Mika - Grace Kelly



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0