Midsommar

Vi hade party party hos Tina i sura. :) Drog som vanligt igång lite singstar sedan blev det grillning.. Var lite sisådär i blörjan men sen kom festen igång :) Ölspel, singstar och lite dansande.. Sedan vid ett var det lite galningar som badade i poolen som det var typ 10 grader i.. Och klockan två skulle de i igen, fan jag med såklart haha, faller för grupptrycket haha. Men faktikst, jag sa till Tina redan när vi grilla att vi skulle bada men jag bangade när de var i första gången :p (a). Killarna näckade trodde aldrig de skulle våga men fan haha ;P Sen vet jag inte tiden flög iväg. Sen helt plötsligt kommer Tina och är klockan halv fyra. Dags att stänga huset. Med lite tjaffs om vilka som ska sova kvar eller inte så fick man iaf sova en stund.. tills mobilen ringde kvart över tio! Fy fan vad jag är trött nu kan jag lova.

Linn hade min kamera stora delar av kvällen så bilder påallt och alla finns och de kommer läggas upp några sinom tid;)


Just nu sitter jag själv i ett hus i Törunda. :P en hund och en katt inne, och en katt och tre hästar ute. Myspys så här vill jag bo hela mitt liv <3 Fast lite tråkigt och vara själv men.... Hoppas det är lite bättre väder imorgon så man kan vara ute eller något.. Angelica kommer nog oh rider. Fan det är många som ska komma och rida jue. Måste styra upp det så de får komma hit snart. Haha.


Jag har tråkigt. Snart dags att gå ut med hunden men jag orkar inte...........




Jag är arg, förbannad, ledsen, sårad och besviken. Men det är dags att lämna bakom sig nu. Jag borde insett det med en gång att det var så.. Synd att man inte fick veta tidigare så man kunde få skälla lite istället för att fått gå runt och grubbla och vara ledsen. Idiot säger jag bara och nu är jag glad att vi kanske aldrig mer kommer att ses. Även om jag kommer sakna det som var men fan nej........





Linkin Park - Numb
Malin
2007-06-25 @ 22:53:24
URL: http://xantipa.blogg.se

haha, jaaa det var sjukt vad tiden gick fort :) och det var värst vad folk var kvar länge :P. puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0