Inte långt kvar ...

Jag har så blandade känslor just nu. Jag kommer sakna tryggheten, klasskompisarna, lärarna allting. Mén jag är ändå så jävla glad över att det snart är över. Men så kommer rädslan. VAd händer sen då efter sommaren när jag har jobbat mina fem veckor? Vad händer då? Vad ska jag leva av då? Blir rädd när jag tänker på det, verkligen. Jag är så rädd att det är vissa personer somjag aldrig mer kommer få se men som jag trodde att jag skulle få. Jag fattar verkligen inte hur det kunde bli så här och jag är ledsen för att jag inte kan göra nå så att det blir bättre.Så att du blir glad igen.

~

Idag har vi spexat en del med klassen! Sprang runt och sjöng och delade ut bindor och godis hehe ;) På scenen hade vi "allsång" ingen vidare men det var kul som fan, synd att inte all var med på scenen bara :P Haha! Men det var kul, vilket var huvudsaken.

Sen idag var vi alla eller ja de flesta från klassen ute hos Per och käkade Surströming. Och jag rekomenderar inte den maten till någon annan person som ännu inte prövat. Det är ÄCKLIGT! Det kan inte vara meningen att man ska äta något som luktar as? Men annars var det hur mysigt som helst. Vi sjöng studentsången, Martin spelade på sin Kazoo och Per gitarr och sen sjöng Anders sin valinga visa och Anton kunde ju inte vara sämre än pappa så han drog också en låt ;)  Han är för söt :) Jag avgudar den ungen, han är helt fixerad av borgar och ska bygga en och bo i när han blir stor. Jag ska få komma dit och bo i ett torn, det har han lovat ;) Hehe. Men det var en mysig dag, lite varmt bara, fast ska inte klaga jag älskar den här värmen!

Imorgon är det match igen, hoppas verkligen vi kan spela lika bra som förra veckan. Är laddad till tusen så .. ska nog sova nu så man är pigg :P

Sov gott !


Martin Olsen - I Wish I Was An Angel



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0