För jag har tagit studenten

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

12 år av skolgång har jag klarat av ! :) Så stolt och nöjd.

Men jag kommer sakna det enormt också. Lärarna som man har haft i tre år nu har vart de bästa nånsin coh de betyder väldigt mkt för mig men jag vet ju var de finns och jag lovar att i höst kommer jag sitta där i deras rum och snacka skit:)

Men dagen igår var grym. Trots att det var dåligt väder på morgonen och så blev det rätt bra och allt flöt på bra :) På qwarn var det skit kul. Martins band Solu Royale spelade, de var grymma, de var grynt drag och det blev mkt dansande så manhade rejält ont i fötterna för man hade ju inte de bästa skorna kanske ;) Åh som jag föresten tappade en knapp på :( Bajjs :P Men skitsamma det är som de är!

Blev en jäkla massa skrikande igår också coh sen var jag ju lite förkyld så jag har atppat rösten helt typ :P Vart tredje ord jag säger ungefär kommer det ljud annars kan jag inprincip bara viska haha :D Men det går nog över hoppas jag ;)

Nej nu ska jag sova .. Pussen :)


Soul Royale - I got to get you into my life



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0