Ett kul test jag hittade som bara måste göras haha!

DAGENS:
Klädsel:
Shorts och healterneck linne, skönt och enkelt ;)
Låt: Maroon 5 - Better that we break , Den stämmer så bra in på mig just nu gud!
Tv: Just nu ingen tv på alls.. Men ikväll är det Gilmore Girls! :D
Vill ha: En ny dator!
Dricka: Vatten of course!
Tråkigaste: Att min dator jämt ska krångla så!
Roligaste: Det är tisdag och Speedway :D

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag bara jag ..
Såg dig gråta: Linn, ledsen för det vännen!
Fick dig att börja gråta: Säger inget namn men ni vet nog...
Fick dig att börja skratta: Klara och Isaac dom små sötnosarna :)
Du gick på bio med: Angelica, Robin, Jocke och Calle.
Skickade ett e-mail till dig: Msn reklam! Tråkigt!
Skickade ett sms till dig: Mammsen :)

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge:
Nej
Danmark: Ja
Finland: Yes
Island: Nej
USA: Nej men jag vill!
Tyskland: Japp
Frankrike: Jaa
Spanien: Nope
Italien: Jaa - Rytterne IS <3 Vilka minnen!
Grekland: Nej
Österrike: Ja eller jag har åkt igenom landet med buss :P Räknas väl?
Afrika: Nej
Turkiet: Nopp

ONÖDIGT:
Vad är du mest rädd för:
Hm svårt, framtiden skrämer mig lite faktiskt.
Vill du gifta dig: Ja kanske får se..
Vem hatar du verkligen: Samma person som senast fick mig gråta!
Har du vart kär: Jaa suck..
Kör du bil: Jaa klart man gör, en riktigt rääcer också ;)
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta men jag är lite ensamvarg också..
Är du ett hälsofreak: Nej verkligen inte, men jag har mina tappra försök haha!
Är du ensam nu: Nej mamma och Magnus är hemma :)
Låtar som fastnar: Oj många, just nu Umbrella med Rihanna..

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt såklart! Där har jag ju allt :)
Typ av musik: Oj det kan jag inte svara på lysnnar på allt utom hårdrock!
Parfym: J-Lo .. Live nånting tror jag..
Mat: Grillat!
Dricka: Mja.. Vatten eller mjölk.
Godis: hm får se, choklad, gelé, surt, salt, chips, popcorn! Allt utom lakrits! Hallå!
Tidning: Måste nog säga aftonbladet.
Film: Pirates filmerna <3
Djur: Dum fråga HÄST!

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit:
Nej faktikst inte..
Köpt någonting: Japp mjukglass :) Mumsa!
Varit sjuk: Jag har haft host ett bra tag nu.
Sjungit: Ja man har ju vart själv hemma så då kom det väl lite toner från min mun ;P
Sagt "jag älskar dig": Nepp
Velat säga till någon att du älskar den: Mjaa finns ju en del.. pappa, mamma mfl.
Saknat någon: JAAA hela tiden flera stycken! Sjukt mycket..
Kramat någon: Nej faktikst inte..








Eftersom jag har fått en digitalkamera nu så tänkte jag att det var dags att skaffa en bilddagbok. Så det har jag gjort nu, kika gärna :) http://ml1988.bilddagboken.se/ . Där finns bilder från midsommar också :P hehe..

Ikväll blire speedway, inte smederna :( Men på smedstadion :P Omkring flyttande Kaparna som förtillfället inte har egen hemma bana tar med sig Hammarby på besök :p Spännande...



My Chemical Romance - Teenagers

Malin
2007-06-26 @ 19:23:32
URL: http://xantipa.blogg.se

Nej, va fan haru?! ska ju jag också göra... hihi va roligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0