ÅHH

Orka med mammor!  Jag skulle kunna strypa henne. Ett jävla snack om pengar hit och pengar dit! Va fan jag är arbetslös jag får inte in några pengar förtillfället hur fan ska jag då kunna betala för mig? ÅH tänk lite liksom! Kommer få lön i Augusti. Och jag har 2000 kr nu och jag ska då tanka min bil full för den är på reserven sen betala min mobil 235 kr och bilförsäkring 200 kr. Liksom hallå! Åh det är ju bara hoppas på att man fått studiebidrag och underhåll den här månaden också.... suck. Varför måste man betala för sig när man bor hemma? Får jag jobb i höst då drar jag här ifrån, vill inte stanna längre än vad som behövs...

Pappa kommer nästa vecka :) Det ska bli kul, längtar efter honom nu jätte mycket. Tråkigt att man ska jobba bara. Men men..

Det är bajjs att jag jobbar vecka 32. Kan inte följa med på roadtripp då troligen.. Men vill verkligen. Men känns dumt att försöka ta ledigt eller sjukskriva sig om man ska försöka visa framfötterna där i sommar så att man får stanna kvar i höst.. Åh jag vet inte hur jag ska göra. Alt som jag har planerat bara skiter sig. Allt i min omgivning skiter sig förtillfället.. Verkligen..

Jag saknar Martin att prata med.. Han hade alltid bra råd att ge. Man kommer inte ens se honom i höst som man alltid brukar göra. Trist =/

Baah jag måste hitta ett jobb till hösten, börjar fan bli orolig, men jag vägrar helt enkelt vägrar sätta min fot på gula hästen. Kommer aldrig på frågan! Usch, men nånting måste det ju finnas.

Nej nu börjar beyond the break - Love that show. Usch jag är en såpafreak haha!

Puss!



Maroon 5 - Nothing lasts forever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0