Va fan!

Kul att det blev inbrott i min bil inatt liksom :S Krossat rutan med stenar för att min stereo, rätt åt dem att den ändå är trasig HAHA! Min disney skiva som satt i stereon försvann ju men .. Men tur iaf att de inte såg nycklarna som jag hade glömt i bilen. Nycklarna till mammas jobb :O :P Det hade itne blivit så kul annars .. :/

Haft en pissdag på jobbet med stressat som en idiot och imorgon ska jag och Pernilla tror jag hon heter till folktandvården, sen till ett dagis på hammarby som ska vara klart på ca 3 timmar, KUL! Hatar det är jäkla jobbet...

Nej nu ska jag tillbaka till stan, jag bor ju där nu i fyra veckor framåt. Typ, säkert hemma på helgen sen iaf :)

Pussen

KNA Connected - Back when I was


malin
2007-07-17 @ 22:47:56

Stackars dig :S.... Det är så läskigt när sånt händer, och sen efteråt så vill man typ inte vara i bilen bara för att nån främling har varit där... :S Usch! inge kul. Men rätt åt dem haha :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0