Here it goes..

Imorgon börjar man då sitt sommarjobb. Hur det ska gå och hur jag ska stå ut har jag ingen aning om men det får bli som det blir. Imorgon kommer jag iallafall ha något att se fram emot när jag jobbar. För imorgon kväll ska jag ta med mig Norre och Busen till Strömsholm och hopp för pappa :D Jag har ridit och trimmat demhela veckan för det här så jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Busen har jag ju aldrig hoppat så har ingen aning om hur han kommer bete sig men bra förhoppningsvis. :) Norre vet jag ju att han kan om han vill ;)

Ihelgen var det power meet. I fredags var jag in med Angelica :) Vi gick mest runt och tittade på folk och käkade rem :) Sen när vi satt och tittade på barnen som drack så kom de två amerikaner och satte sig vid oss. De var från Los Angeles, men jag fattade inte riktigt varför de var här men .. :p Man fick sig en engelska lektion iaf haha!
Sen igår var jag med Tina, Linn, Sazza och Danne. Vi satt först hemma hos Sazza och spelade Buzz, jag kom inte sist bara så att ni vet!!!!! ;) Sen körde vi deras sanning och konsekvens kortlek hehe! Vid jalv tio tror jag vi drog in till stan. Där träffade vi Malin, Linn och Johanna :) Flumma runt en stund sen drog vi till donken på Erikslund och käkade sen åkte jag med Malin hem så Danne slapp köra hit :P Men det var en kul kväll iaf :) Synd att det regnade sååå bara ..

Ja som sagt nu kommer jag jobba i fem veckor. Ser inte fram emot det direkt men det blir nog bra. Sen får man se vad som händer, jag vill resa någonstans varmt där det inte regnar!!!



Hellogoodbye - Here (In your Arms)



Malin
2007-07-16 @ 19:56:35

Jaa, vi måste resa nånstans där det är varmt o å skönt! :) pöss å kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0