Hej Hej hallå!

Nu är det inget mer plugg förrän ja nästa vecka när vi har lite skit att göra igen.. :D Men ändå dagarna innan onsdag var en mardröm men jag överlevde, svensaka provet gick väl okej, uppsatsen blev klar och alla ord kom med OCH jag klarade redovisningen (ganska bra förutom när jag tappade bort mig ;))
Så skönt att inte behöva plugga nu. Eller ja förutom skoltidnings artikeln som jag skrev idag sen ska jag och Karin skriva om Red Hot Chili Peppers imorgon .. Det blir nog bra.. Då har jag tre artiklar med i det här nummret. Bra jobbat enligt mig! :p

Imorgon ska jag och Angelica nog på stan, ska se om jag kan hitta något till onsdag då vi ska på krogen allehooopa :D Fan det kommer bli as kul, längtar som fan! Sen ska jag få paket då också (a) :D
Ja sen får man se vad som händer på kvällen. På lördag ska jag väll rida men sen vet jag inte.. Och på söndag ska jag jobba sen var helgen slut! Usch..Jag hoppas verkligen vi kan flytta på vår svenska lektion så vi blir lediga på fredagar. Fatta 3 dagars helg! Helt underbart :D

Jag är lite förkyld just nu faktiskt. Bara för jag tränade i måndags. Men gud jag hade inte tränat på år kändes det som jue! Och det var så himla skönt. Riktigt styrke pass med hinderbana och massa annat, fan vad kul det var :) Avslutade med lite fotboll vilket också gick bra till det var min tur att stå i mål. Jag menar det är en sak och gå framför ett skott när man är back men när man står i mål. Jag fattar inte hur Lina törs! Jaa kan ju säga så mycket att mitt lag förorade den matchen iaf.. Hrm .. ;) Hehe!
Nästa vecka ska vi träna ute på onsdagen med men ja då kan ju inte jag ;) Mihihi! Men det kommer bli skönt att dra igång två gånger i veckan sen :)

Nej jag ska se lite One Tree Hill för andra gången idag ;) Sååå spännande just nu! Bästa serien efter Grey's Anatomy. Och Gilmore Girls :O och Prison Break höll jag med på glömma (a) Haha serie-freak? Jaa kanske lite ;)




Bah för ja för känslor, för att vissa inte är som man hoppas .. Fan men ja det är inte mycket att göra åt. Livet går vidare liksom kanske inte så som man hoppades men det kunde vart värre med ännu mer känslor och tur är väl det att det inte är så.



Timbuktu - Det löser sig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0