Dreams that will last 4-ever

Jag blev glad när du ringde idag pappa, så glad att jag glömde att jag var arg. När jag la på insåg jag hur himla mycket jag saknade dig. Jah hatar att du bor så långt borta jag hatar att du är så dålig på att komma ihåg mig och jag önskar verkligen att var här hos mig jämt för jag vilkl att du ska vara min pappa med jämt inte bara en gång i månaden på telefon och några veckor varje år utan varje dag här, frågan är om du skulle bli bättre då eller måste jag fortfarande vara den som tänker? Hur som helst så är det inte och så kommer det inte bli. Men jag önskar ..



Misstag, varför gör vi dom? Varför, varför, varför? När du komer där blir man så glad sen blir man så ledsen för man upptäcker varje gång vilket misstag man gjort. Men ung och dum passar in på mig. Jag kommer alltid ångra och jag kommer aldrig förlåta mig själv för att vara så korkad. Jag ska vara glad för det jag har nu det kunde vart värre du kunde hata mig och inte längre vara min vän ens men jag har tur. Men det är jobbigt när man tänker på det.  Men nu är det så här allt man kan är att drömma.



Nu är det lov. Drömma ska jag fortsätta med som alltid. Nångång kommer det blir rätt men man får väl ha tålamod antar jag. Men nu ska jag nog fokusera på skolan. Sista terminen var jobbigare än anat och jag måste ge allt om jag ska klara det här. Sen är det studenten och esn vet jag fan vad som händer!

Ha det bra.

Simon Webbe - Coming Around Again



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0