Blogg ..

.. blogg blogg jag vete fan riktigt vad jag ska skriva.. Men har ändå massor ..

Det komer bli en jobbig vecka det känns. Uppsatser, prov och lite annat smått. Men är väl bara och kämpa på. Jag får se fram emot helgerna! Det kommer bli mycket rida framöver. Varje fredag ska jag rida en häst som heter wonder. vetrinären till våra hästar har henne men hon vill ha nån som kan rida ut en dag i veckan och jaa klart jag ställer upp ;) Skit fin häst! Den var super kul att rida :)
Sen ska jag ju vara i "mitt" stall resten av helgen. Tyson kom idag. En stor vit, tjock sak! Han behöver bantas något! Men det ska väl gå ...Kommer bli spännande. Han ser jätte kul ut, han har ty ingen svans bara jätte liten hehe stackarn. Den hade växt lite sa dom hoppas den kommer fortsätta med det. 

Jaa som vanligt skriver jag om hästarna men jaa det händer inte så mycket annat. Inget direkt jag vill tala om heller inte här iallafall.

IJag fick reda på idag att en person är en jäkel på att skriva! Hade jag ingen aning om, det var ju as bra ju! :) Även om jag inte är den bästa på att tyda vad den betyder helt men jag gillade det jag läste. :)

Imorgon ska jag träna fotboll. Missade båda träningarna den här veckan. För i måndags var jag i sthlm med skoltidningen och besäkte expressen. Det har jag ju inte skrivirt om nej just ja! Men ja det var roligt och kallt. Hade lite timmar på stan men man frös ju arslet av sig där så man ville helst bara in och käka på kungshallen sen dra till expressen.  Det var jätte intressant och se hur det var där och hur det gick till. Men jag tror inte jag vill jobba på en tidning. Kanske men nej troligen inte. Hur som helst det var en bra dag med trevligt sällskap. :)
Jaa sen i onsdag var vi ju på krogen :) Alltså det var förfest hos mig, alltid lika trevligt :) Sen tåget in till stan som var försenat vilket betydde att vi inte skulle komma in före 10! Vilket vi påpekade för konduktörskan som var så himla snäll och lät oss åka gratis! :D Tack! * Konrad var inte lika bussiga men tur att det bara kostar 40 att gå in. Men fan vad folk det var! Liksom fullt redan kvart över 10! Helt sjukt jue! Sen kom det ju mer folk också. undrar om det var för att byz var där, kanske. han var bra som fan :P Trots att jag kollade mer på slagsmålet framför mig haha! Tjejer! ;) Jaa men jag vet inte det var väl ganska kul men jag vet itne riktigt kändes som om jag mest sprang omkring och letade efter folk iaf vad jag kommer ihåg! Haha! Måste vart så eftersom alla tjata på att jag aldrig var nå med dom så! Haha. Vete fan ..

Ja vart var jag, jo så det blir hård träning den här veckan ;) Längtar, ska ju träna ute på onsdag. As kul :D

Oj var klockan så mycket.. Fan halv 12 redan.. Ska kanske sova, börjar tidigt på måndagar nu men får vara ledig hela fredagen ;D As skönt!

Men ska väl dra mig mot sängen .. Är faktiskt lite trött..

Sov Gott och Dröm Sött!


Ronan Keating - If tomorrow Never Comes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0