MAIMAI!

Okej vet inte vart jag fick det ifrån men det bara kom för jag är SÅÅ GLAAAAD :D :D :D :D
Vi vaaaaannnn!  Vi - Rytterne Is - vann våran första match! Så himla GÖTT! Mumma vad skönt det var! Och återigenvar jag nära på att göra mål! Jag vill verkligen få in ett mål jag med :P Grattis Malin förresten till det grymt snygga målet ;)

Synd bara att laget kanske kommer att läggas ner till våren igen då :( Tråkigt tråkigt, speciellt nu när det börjar gå bra. Jag mena vi var såååå när att spöa tuna förra veckan men så blev det 2-2.. :P Kanske det blir ett lag i kbk man vet ju aldrig... Får se vad som händer men den här säsongen kommer bli guld jag känner det på mig :D


Hänt annars på senaste då .. Var i Nyköping ihelgen :) Det var trevligt och se hur Sofia har det! Kul med en liten roadtripp sådär :P Sen igår var jag Lina och Malin i Sala och fikade på Jennys café :) Så mysigt så :)
Ihelgen blir det nog grillning hos Malin :) Och om det inte blir det blir jag ledsen för Karin nu MÅSTE vi ses!

Ja sen är man arbetslös förtillfället men ska ringa en kille imorgon som har nån städfirma. Så får man se om han har något kan ju alltid hoppas! Annars får man börja fråga runt so en glaning eller nåt! Måste ju ha pengar liksom!
har väl redan shoppat upp 2000 åt mig själv (a) ;) Haha men det vara behövliga grejer! Men ska köpa färg till min fotoskrivare så det kommer att går åt lite till hrm.. :/  Men det ordnar sig nog ;) Det gör det alltid ;)

Nej nu ska jag ladda för So you think you can dance ;)

Kolla ---> http://ml1988.bilddagboken.se/


Omarion - Ice Box



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0