En vecka kvar typ!

Bara en riktig vecka kvar på jobbet :D WOOHOO! Så trött på det. Men ska vikariera för en tjej under v 33 också men bara tre timar per dag ungefär på em/kvällen. Så kommer lbi lite extra pengar :D Härligt!

Igår var familjen på grönan :) Det var en lyckad tycker jag. jag åkte det mesta. Åkte faktikst frittfall för första gången. Men den var inte så äcklig som jag trodde den skulle vara jue, men tror inte jag åker den igen iaf. Uppskjutet är mkt roligare och det är ju frittfall i den så:P  Sen var vi på aquamarina vattenmuseum eller vad det hette. Det var väl kul, kikade på hajar och lite andra fina fiskar. Såg en Doris och en svart Nemo :) Sen en sådan svart/vit som bodde i akvariumet hos tandläkaren :P Hehe.   
(Bilder på min bilddagbok : http://ml1988.bilddagboken.se/ )

Jag körde faktikst upp. Eller till stäket iaf. Där ställde vi min bil och tog en bil in i sthlm. Så vi fick sitta lite trångt om vi säger så.. :P Mamma och Magnus lurade mig rätt rejält haha. De sa att de inte hunnit fixa någon stereo till min bil som nu är lagad. och att vi skulle låna en annan som jag fick köra upp. Men när jag kom ner på morgonen fanns det en stereo där ju :O En splitter ny som man enkelt kunde stoppa i mp3n och bara köra :D Underbart är skyldig dom massor nu jue men det är det värt! :)

Idag är det första träningen :)Ska bli kul som tusan och det betyder också att mitt nyttiga liv börjar idag.. Eftersom hela sommaren har vart väldigt onyttig om man säger så! men det ska det bli ändring på nu! Så det så! :P

Pussen!

KNA Connected - Oops



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0