PLUGG!

Fy fan för att plugga på lov men vad ska man göra .. ? Ingen aning man måste jue, iaf när det ska vara klart måndagen efter lovet. Grymt jobbigt. Jag menar det är ju faktikst fredag i dag också.. Trååååååk! Pluggade typ hela dagen igår med. Josef kom hit så vi gjorde lite med projektrapporterna och sen våran artikel till tidningen. Sen efter gick jag igenom hela min loggbok. Man ska i sin projektrapport kunna redovisa 100 timmar. Jag kan redovis ungefär 50 timmar. Det är inte så bra! Fan men måste hitta nåt jag skrev i tvåan och så för där har jag mer timmar jue. det löser väl sig, man får sitta på söndag natt antagligen. Vill inte tänka på det just nu iaf ..

Imorgon har vi match ! :D:D Jag är nervös redan. Vi ska vara 16 stycken tror jag, vilket är bra :) Men vi har inte Lina i mål! :O Det är det värsta, usch. så utespelare måste hoppa in i målet men jaaa det kanske går bra ändå. Jag hoppas på det iaf. Åh hoppas jag får spela på en rolig plats som mitten mitt kanske ;) Vill vill vill! (a) Sen måste jag få min tröja! Numer 9 okej!? Fan den som tar den. Grr ;)

Nej måste fortsätta med min artikel nu o spedway. Den kanske itne blir så dum iaf.. vi får se.. :) Jag längtar till det drar igång igen. Den 28 April på Tinas födelsedag, börjar VM serien. :))))) Sen den 1 maj då drar serien igång :D Underbart!

Pusshej!


Brad Paisley - Find Yourself




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0