Bra Martina!

Jag är så bra och jag är så nöjd.

Så här ligger det till, jag ville skriva en artikel som speedway till skoltidningen och det har gått rätt trögt och jag har inte fått den intressant för läsarna och till slut gav jag inprincip upp. Jag bara skrev det jag kom och tänka på som jag ville ha med utan struktur eller nånting. Kommer till skolan på onsdagen kilar in och lämnar den till Martin för rättning. Kommer tillbak apå lunchen för att se över den och möts av massa beröm. En av de bästa texterna jag har skrivit språkmässigt. Gud jag blev alldeles till mig! Haha trodde verkligen inte det. Hade inga satsradningar eller meningsbyggnadsfel, bara en del särkrivningar hrm. Inte min starka sida. Hur som helst idag var jag där igen fast jag var ledig :P och nu har jag fått fram nog den bästa artikeln jag har skrivit. Är så himla nöjd och speciellt för att både Martin och Per tyckte den var så bra språkmässigt :D Det värsta är att jag väl aldrig kommer skriva så bra igen! HAHA!

Idag har jag ju vart ledig som jag sa för vårt träningsläger har börjat :))))). Imorse klockan 08.00 hade vi förläsning om rehabilitering och stretching, fick även göra massa övningar. Sedan bar det av till Ica med min fullpackade bil och sedan vidare mot vallmo badet för vattengympa. Snacka om att det var kul och jobbigt! Hehe cyklingen var nog det roligaste fattar inte hur de andra gjorde för att komma framåt jag stod ju typ still haha. Men kul var det :)

Imorgon fortsätter det med teori och yoga på gästis i Kolbäck får middag där också smaskigt! Sedan ska vi sova i Rytterne tills på söndag :) Har två träningar på lördagen + lekar på kvällen vilket alltid brukar bli jäkligt roligt speciellt irländsk julafton haha! :D Yngve hahahahahah! Minnen det ;)
Sen på söndag är det träning på förmiddagen och sen match på eftermiddagen mot Norberg så vi får åka långt åt helvete :P Usch hatar och spela mot dem, men det blir kul för vi ska iaf spela på gräs :D
NO MORE GRUS!
Jaja det kommer bli en kul helg, jag känner det på mig :) Och nu ska jag sätta igång med packningen antar jag.

Ha det guld


Linkin Park - Somewhere I belong




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0