Aldrig mer! Typ!

Kom nyss hem jag, har vart skylle chafför.. Aldrig mer säger jag eller joo men då till vuxna endast! Gud jag ahr aldrig vart med om nå liknande.... Halv ett ringer jojo så jag kommer till Konrad tar upp Tess, Tina, Linn och Malin som jag trodde skulle vara kvar i stan men icke .. Hur som helst mot hallsta först med lite stopp för att droppa av Tess stackarn. Väl där lyckas fler spy innan de hinner trevligt trevligt hrm ;) Haha guud kunde ju inte bli värre eller?Jo då, inne i huset som det är en massa lägenheter i lyckas någon jag vet inte vem iaf låsa in oss i huset, ytterdörren gicki baklås! Jag skulle lämnat alla vid bilen så hade det inte vart nån fara. Men nu var vi inlåsta och min bil stod borta på vägen med båda dörrarna på vidgavel, nycklarna ioch alla lampor på! + en massa mobiler och annat! Yes man kunde inte bli gladare... Och Tess bor högst upp så man kan inte låna ett fönster och hoppa ur heller. Så fick väcka grannarna och hoppa ut genom deras fönster, Linn förlåt för blomkrukan jag ska betala! Äntligen ute var det bara att rusa till bilen och se om den startade och turen var iaf på vår sida då. Så vidare till Sura och släppte av Tina oh Linn medans någon besökte buskarna ;)  Nu vet du hur det känns inte så kul.. ;P Ja sen hem med Mallan iaf och nu sitter jag här hur pigg som helst och har egentligen lust att gå ut och städa bilen nu men tar väl det imorgon.. Men det var inte så farligt som jag trodde när jag kikade.

Men kom ihåg tjejer ni är alla skyldiga mig pengar!

Så hur ska man kunna sova nu då? .. Har kankse nåt annat kul och berätta.. Jag har lov nu :D Hehe det var ju kul.  Jo i onsdags var det ju påskbollen! OCh vem blev matchhjälte dåra ;) I "tjejfinalen" blev det 0-0 och då blire suddenstraffar. Man lägger alltså en straff var tills någon vinner.  Båda lagen missade sina första. Jojo räddade andra men tyvärr sköt Emelie över. De missade sin tredje så jag skulle lägga och tänkte att det inte spelar så stor roll eftersom de ändå missade också... Så jag tänkte bara på vad min kära tränar brukar säga "Sätt dom vid stolpsötterna". Så jag satsade och den satt! Helt otroligt jag är så bra ibland :D Fast matcherna mot killarna sen gick ju tyvärr inte så bra men men vi hade kul ändå :)
Det blev värsta slagsmålet också, några killar hoppade på domaren så lärarna fick tyå slå ner dom ujuj så de höll på. Matchen fick lov att avbrytas så himla onödigt av dem att börja tjafsa sådär.. Fattar inte, var ju bara en skolgrej men nu får de väl ta konsekvenserna så ..

Nästa helg har vi vår första träningsmatch :) Mot Tillberga! Det kommer bli svinkul, längtar skit mycket hoppas alla kan vara med och spela då och så är bara en träning innan, hjälp! :P
Åh jag måste plugga jätte mkt i veckan, projektarbetet ska skrivas och skoltidningsartiklar och böcker ska läsas.. Ska kasnke läsa lite nu så blir jag trött . Jaa ska ge det ett försök.

Sov Gott !

PS. Förlåt att jag var arg i bilen, jag menade inte nå personligt, var bara trött på hela situationen och allt!
M
2007-04-07 @ 15:12:13

Haha, vilken crazy natt asså... :P. Är ledsen för allt som blev tokigt...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0