Skit också !

Bajjs jag missade teorin med några poäng ! Surt det känns .. Grr .. Men som tur vad fick jag trösta mig med pizza efteråt :D Jag, Martin och Carl åkte nämligen till indianen eller vad det nu hette, indianer var det på bilderna iaf :D Haha men det fick mig hur som helst på bättre humör :)) Såå nu är jag redo att ta nya tag :D Thii !

Douglas var här när jag och Martin kom hem :D Har inte träffat den lilla på såå länge ! Han är söt den lilla puffen :) Tråkigt att han inte var kvar längre men en annan gång kanse :)

Hoppas att det inte blåser så mycket imorgon så jag kan rida :) Idag var det alldeles för stormigt då hade jag åkt i backen så det skrek om det ! ;) Usch hehe .. Jag är liksom ledig imorgon och kan ha en riktig stalldag :D

Nej jag ska vara lite social med Martin nu :)) han håller på att förhör mig på vägmärken .. Haha ! Det var faktiskt inte det jag hade fel på men men ! :P

Herrå !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0