Onsdag, spännande ..

Jaa blev just själv hemma, Först försvann Martin halv tre för han skulle iväg på mässa, sedan var bror hemma i typ fem minuter sedan var han borta. Helt plötligt får mamma jätte ont i foten och kan knappt gå och den blev lite röd och varm så Magnus skjutsar henne till vårdcentralen och ensam blev jag kvar.

Hoppas att Magnus är tillbaka snart så han hinner skjutsa mig till träningen .. Helena ska med och en av hennes kompisar, kanske eventuellt Pernilla med men jag har inte hört nå från henne ..  Men med lite tur kan vi bli ganska många idag :) Kan ju hoppas iallafall .. :p
Martin kommer och hämtar oss sen .. Han ska sova hos mig :D Vi ska titta på fotboll och äta mammas hemmagjorda pizza om hon nu överlever .... ;) Haha det får vi hoppas vem ska annars städa mitt rum? ;D

Ja annars då, jag gjorde halkan imorse med Pernilla :D Och två killar till som jag inte hade en aning om vilka det var .. Men det var jätte skoj :D Tanten (om man får säga så) som vi körde med kunde babbla vill jag lova.. Tror vi fick veta en hel del om hennes liv och alla bilar hon kört ! Haha men hon var rolig :)
Det var as svårt att stanna där man skulle när vi körde med slir på.. Värsta läskigt men kul :D Vattenplaningen var roligast, jag snurrade som tusan helt utan kontroll, okej hade det vart på riktigt så hade det inte vart så kul men nu var det de ju inte det! Det var nära att jag tog staketet om hon inte hade satt ner hissat upp ställningen och upphävt hela sladden :p

Så nu är det bara att ge sig på teorin igen. Den är snart och då måste jag klara den! Eller jag vill klara den! har pluggat lite idag men tappa koncentrationen nu när mamma och Magnus var tvugna att åka.  men jag ska läsa varje dag den här veckan, ska försöka iaf .. Har ju lite plugg att ta hand om också . Tyvärr .. Känner mig lite anti skolan just nu, det ska bli kul att jobba med mässa och allt sånt men själva skola arbetet har väldigt låg prioritering just nu vilket jag inte porkar göra något åt men ska försöka skärpa mig! Annars kommer jag bara bli sur sen för att jag inte får någe bra betyg . :p

Så jag ska nog återvända till plugg nu men inte skolplugg utan körkortsplugg!

<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0