Ny vecka ..

.. igen, känns som tiden bara sinner iväg ..Snart är det höst lov.. Sen jul.. Sen är det vår och sen slutar vi trean.... Hjälp! Vi fick prova ut student mössor idag och välja modell och allt det där :D Jag ska ha en uppsala modell, med guldtext och guld knapp :) Åh det ska bli såå kul att at studenten :D :D
Förutom datumet de bestämmt.... Hoppas verkligen vi kan få det flyttat.. Pinsammt annars .

Har vart och ridit idag :) Fick Molle, Challe hade vilodag .. Vi hoppade bana. Ganska låga hinder dock men den var kul :) Molle är en sådan kykling men han hoppade jätte fint och jag fick en massa beröm :D
Så min lärare ville att jag skull fortsätta rida honom ett tag vilket jag kan gå med på :) Men jag kommer inte rida där så länge till, igår bestämmde jag och mamma att jag ska göra ett uppehåll för att vi ska kunna betala det sista till körkortet och allt . :/ Så efter vecka 47 kommer jag inte längre rida på hallsta.. Men kommer väl börja i vår igen, men iaf det känns lite tråkigt. Som tur är har jag Majsan och Fredriks hästar att rida :)

Imorgon ska jag göra halkan är lite nervörs för det faktiskt.. Vet inte vad som kommer att hända eller hur jag kommer reagera .. usch spännande men läskigt :) Tur att jag ska göra det med någon jag känner :) (Pernilla alltså!) Hoppas det blir kul, alla andra har sagt att det var det så :)

Nää ska sova nu.. Måste ju upp tidigt ... ;)

Sov Gott !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0