Nervös inför mycket...

.. imorgon gäller det.. Kommer inte jag klara det så kommer inte jag gå ut på dagar och år..  :( Alla förv'äntar sig verkligen att jag ska klara det vilket är värst. Åh jag vill inte ens tänka på allt. Kommer inte gå till skolan på torsdag iaf..........

... inför 2007 speedways säsong.. Har tappat Scott (vilket var väntat) dåligt för hur illa hanän kan vara så behövs han. Och smedernas hjärta och kapten. Billy Hamill The one and only ska köra för masarna. Han har kört 16 år i smederna han har bara kört i smederna .... ! Det här är bajjs Nu kommer det ju inte alls gå.

Framtiden ser inte allt för kul ut.. Skolan tar ju aldrig slut hur mycket arbete som helst att göra.. Vill ta studenten nuuuuu!  så man sliper det här..

På fredag blir det kanske krogen om vi hittar någonstans att förfest vill säga.. Skjys är ju ordnat men vart vi ska vara jaa bra fråga..  Jag är verkligen sugen på att gå ut speciellt om jag klarar terin för då har jag ju nåt att fira också! OM jag klarar den då.....

Nu har jag bara 4 gånger kvar att rida. Molle gick super duper idag. Det känns tråkigt att sluta för jag är rädd att jag kanske slutar utvecklas lite.. Sen att jag inte kommer få rida Mimmi på länge.. :( Hm ja men jag kommer inte sakna min nuvarande ridlärare men.. Så förhoppningsvis är min gammla tillbaka tills jag är tillbaka :)

Nej jag ska läsa några sidor i boken innan jag sover.. Hjälp ..

Önska mig lycka till!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0