Ja ..

Jag är sjuk :( Men tycker faktiskt det är lite skönt .. Vet inte varför jag har ju ont typ överallt men ja det är skönt på något sätt.
Tråkigt att jag inte kunnat rida idag när det äntligen var fint väder och inte regn! :( Bajjs. Men ska försöka nån dag i veckan förhoppningsvis. På måndag komemr ju de nya hästarna dit :) två flickor, en svart ochen skimmel. Skimmeln ska ha jätte bra hoppstam :D Så spännande hoppas de blir kvar ett tag. De är ju bra 6 år så de har ju en framtid. Det skulle vara så kul :)
På tisdag är det sista gången på hallsta ridklubb :( Tråkigt men skönt med kanske. Vi ska hoppa då. Jag ska troligtvis ha Billy. Vilket blir spännande undrar hur det kommer att gå.  Hade velat ha Mimmi men hon är fortfarande inte frisk och så =/ Önskade att man kunde få ta henne därifrån.. <3




Jag önskar jag visste vad jag ska säga för att få dig att må bättre men jag vet inte. Jag skämms när jag inte kan förstå dig till fullo. Jag vill men jag kan inte. Jag har alltid haft det så jag vet inte hur det är att leva ett annat liv. Jag är så himmla ledsen men jag är här när du vill.





Så himla sorgligt. Ens egna problem blir så små. Att det finns så mycket olycka och hemskheter i världen. Ibland skämms jag för att jag har det så bra ändå. Jag önskar att jag kunde göra mer ibland.

Michael Jackson - Earth Song



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0