I'm the world's greatest

Okej hm den här veckan har vart lite bättre trots skolan börjat igen :p Hehe ..

I måndags var det en lång dag då jag gick från kvart i nio till tio i fem. Men jag fick tillbaka ett svenska prov som jag trodde gått bajjs men det visade sig bli ett VG :) Väldigt bra känns det! Hade ju inte ens pluggat ..
Sen avr det fotbolls träning! Vi var inte så många så lattjade mest. Nästa vecka är det möte om lagets framtid bland anant. Hm lite orolig är man..

I går hade jag samhäll, då skulle vi göra en uppgift på 90 minuter själv eller i grupp som ska bli betygsatt. Jag och Josef gjorde den och det blev väl rätt bra tror jag :) Han ville skriva mer, men två sidor tyckte jag räckte sen hade vi bara fem minuter kvar på oss iaf :p Haha! Fast hörde sen att vissa skrivit typ 4 sidor..  Jag hoppas vi iaf får VG på det ..

På kvällen var jag och red :D Fick Lina vilket är kul för vi ska hopp nästa vecka och hon är bäst att hoppa med förutom Mimmi då men hon är fortfarande sjuk :( pluttan. <3
Förra veckan hade jag med mig egen häst på lektionen! Falke, han tyckte det var väldans skojj! Speciellt när vi galloperade han har nog aldrig vart med om 8 hästar som galloperar samtidigt som honom i ridhuset ;) Ett under att jag satt kvar :D

Sen idag var min första lektion inställd när jag kom till skolan. Filosofi som vanligt.. Så hade egentligen då sovmorgon till 20 i 11. SKIT! Eftersom jag inte hade nånting att plugga heller för det var hemma. Kul, så där satt man i två timmar. Sedan hade vi Geografi vilket var tråkigt men ändå ganska kul jag vet inte..

Ja och nu borde jag plugga men som vanligt hamnade jag här. (a) Hehe . Har geografi prov klockan 08.00 imorgonbitti. Missade när första provet var så får lov att göra det nu. Förhoppningsvis får jag G och då är jag nöjd blire mer så är det ett + men jag tror inte det inträffar ...

Imorgon ska jag jobba, även jobba lördag och söndag. Det är bra jag behöver pengar. Vi ska göra ett ägarbyte på min bil så den står på mamma. Försäkringen kommer att bli mycket billigare då eftersom hon har hunnit samla massa bonus och grejs jag vet inte riktigt men hon sa så. :p

Nej ska väl återgå till pluggandet ..

See ya!


R-Kelly - The world's greatest



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0