Äntligen .

. . har man sett den Pirates of Caribbean , Död mans kista ! hahah !
Den var så roolig när han faller ner i graven shiiiit ! Jag dog ! hahah .
Men den sluta tråkigt . Nu måste man vänta på trean innan man vet vad som händer sen . . surt . .
Men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

På fredag är det kaktus då . . Hoppas det blir lika kul som förra året ;O haha ! Vi får väl se . . . . .
Hoppas det blir fint väder då .. Förra året regnade det men det gjorde ju inte så mycket jag var ju så jäkla full ändå 8) hehe ! Men jag blev ju iofs sjuk efter det men splea roll det var värt det !! Måste bara fixa nå att dricka tills dess . .  hm .

Nä ska väl packa för imorgon . ska till min sommarstuga tills på fredag ladda för helgen eller nå . . typ . . kanske . . :p

Mja . ska väl försöka skriva här lite mer senare . . nån gång . när jag har lust . :)

<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0