Va fan..

Mitt knä vill inte vara med mer. Jag känner det. Lite för hårt eller minsta vridning börjar det. Det är inte roligt längre jag vill ju spela fotboll.  :( Åh de ska iaf boka tid till för mig hos en doktor så får vi se sen. Men de senaste två träningarna har jag inte kunnat avsluta. FAN, BAJS, HELVETE!

Annars idag. HAde filosofi prov. Det var katastrof. Jag hoppas verkligen jag får G men det är tveksamt.  Satt o räknade ungefär vad jag trodde jag skulle få för poäng. Typ 25 tror jag.. Max var nåt runt 65. Ser nte ljust ut. Kul att avsluta terminen med två IGn. HAde det här inte vart sista i trean skulle jag nog hoppa av eller nej kanske inte men det känns tungt. Ska ha tal imrogon får väl hoppas att det gå lite bättre. Sen är det inte mkt kvar förrän jul ;)

På idrott B var vi på arsofortet idag. Det var roligare än vad jag trodde. Var med Fredrik, Johan och Carro. Skojjsigt. 600 fick vi... Okej, de som var bäst hade 800 och de sämsta 500 så.. Men ja det var en kul avslutning på kursen iaf :)

Nej jag ska väl träna på mitt tal nu.. Funderar på att sova ute inatt o bli jäte sjuk så man slipper göra det.. Höhö. Fast nej då blire ju ett IG till. Fan..



No music today



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0