:)

Idag har jag var och ridit :) Han med båda hästarna mihi! Arrak la tungan över bettet vilket inte var så bra men det löste sig som tur var! Det är lite läskigt när de gör så!. Norre var stelare än vanligt men det gick bra efter lite bråk och skällande som vanligt ;) Jag glömde mina jul godisar till så dom får väl dem sen :P
Sen åkte iaf jag och Angelica till stan :) Handlade en healterneck BH till linnena jag köpte i fredags, sen ett halsband och örhängen till imorgon :) Så känner mig riktigt nöjd :) Det var inte så mkt folk som jag trodde på stan. Såg inte än enda som jag kände .. iaf .. Så man behövde inte känna sig stressad iaf, skönt.
Faster var nyss här och lämnade paket. Jag fick en dvd film :D Sen fick jag en ljuslykta av Ida, en röd som passar till mitt rum :) Imorgon får man en massa mer paket, fast mest pengar komer jag ju få iofs men då kan jag ju köpa vad jag vill :)) Sen är det bra och ha bensin pengar.

Nej ska umgås med familjen nu ;P VI ska spela bingo lotto! Har inte gjort det på flera år typ :P Ska bli trevligt :)

Puss & Kram & God Jul :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0