Ännu en jul ..

Well well då var den julen typ över. Den blev inte så kul som jag hoppats eller alltså jag är jätte glad över allt jag fått och så men jaa den kändes iaf kanske inte så överdrivet rolig trots att vi var typ hela (dock liten) släkten! Men jag fick bra saker :) Pengar, kläder, en mascara, massa filmer, spel till psp:t, ljus och en cd-spelare till min bil ;) Men kom ju på att jag iaf inte har några skivir att spela! Yes så det blir väl radio iallafall haha! ;D

På juldagen gjorde jag ingenting kollade på massa filmer hela dagen. Sen var jag och hämtade mamma i stan på kvällen.

Idag har jag vart i stallet hela dagen. han rida båda pojkarna sen mockade hela stallet ch putsade alla träns! Ganska stolt faktiskt :) Fan var dä mellan 10 och halv 5 tror jag :P haha! jaja .

Imorgon ska jag och Angelica till stan! Shoppa på rean ;) ThihI! Ska bli as kul :D Sen ska vi nog på konrad på kvällen. Ja jag lär väl följa med men ska ta det riktigt lugnt för har lovat en tjej som heter Sara att jag ska rida hennes häst, sen ska jag även rida en av Fredriks hästar tror jag. Så måste väl gå upp i skaplig tid iaf. Så vad som händer efter det får man se ... ;)

Ja sen på fredag åker jag till min far för att fira det nya året. Faster ska med komma dit då blire kuligare :D Sen får man lite fler julklappar hihi (a) Nej det där lät girigt men jag hoppas jag får en ny ridjacka min är verkligen inte bra och lite ridstrumpor behöver jag med!

Hoppas alla haft en bra jul :)

Pusshej!


Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose della Vita



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0