Toppenkväll :)

Well well här sitter jag .. As trött .. Lite halvskum känner jag mig allt .. Eftersom det är min jobbar helg fick jag lov att gå upp 20 i sju imorse .. Jag gick ju och la mig halv tre också det gjorde jue absolute inte saken bättre .. :p

Igår var det så att vi skulle ha en överrasknings fest för vår kära Pia :))
martin kom och hämtade migoch körde mig till Amanda vid sju tiden tror jag att det var :) Hon käkade lite så satt vi och tog det lugnt lite innan vi skulle gå hela vägen upp till lustigkulla från henne ! ;O
Vi skulle möta upp Tina, Jonte och Mogge vid tågstationen 20 över åtta. Vi var där 20 över åtta men inte dom andra .. Så halv började jag och Amanda gå själva upp mot Pia vi ringde förstår till dem och sa det och sa att vi skulle gå sakta så de kom ifatt vilket de faktiskt gjorde tillslut :D
jaao väl hos Pia blåste vi lite ballonger och satt i soffan väntade på att hon skulle komma någon gång .. :p
Tillslut kom hon och Bella så vi fick skrika "GRATTIS" och kasta lite ballonger på hene.. :) Hon såg väl inte så jätte överraskad ut men lite kul tyckte hon det var iaf hoppas jag ;p

Jaa efter det var det väl bara att sätta igång då tyckte vi typ 10 pers som var där ;) jaa några fler droppade in där strax efter överraskningen dock . Hehe :)
Jaao vad hände sen då .. Jo juste det haha jag måste vart lite dragen (a) Jo men Martin kom förbi :D han och Johan hamnade på fel fest först :P På jockes kräftskiva hehe :) Men iaf han plockade upp mig så körde vi några pojkar till samhället .. Sen tillbaka då vi också plockade upp Tina hos Pia.. Sen for vi till Jocke :) Där var det väl lika livat som hos Pia :)) Men en massa skojjsigt folk var där :D
jaa sen tillbaka till Pia igen . Nu tror jag att jag hade kommit upp i varv så allt blev väldigt skojj :))
Iallafall alla skojjiga människor borta hos Jocke kom till Pia :) + ett antal fler .. Vissa hade jag aldrig sett förrut vissa var bekanta från här och där :)

Det blev ett jäkligt drag tror jag .. Jag hade iaf väldigt kul när jag for runt md Kurt (Tina alltså :)). Jaa Martin och Johan skjutsade runt med folk vet jag .. Ibland var de där sen försvann de lite :p
En stund när jag var för mig själv där så satt jag och pratade med två killar . De var äldre från hallsta en av dom speldae trummor minns jag . ja iaf dom var väldigt roliga :D Ena killen trummisen tror jag satt på backen där och .. " Jag är inte alls full " precis efter vickade han baklänges .. HAHA ! Han satt ju liksom ner kom igen ! :D

Jaao hehe :) Det var efter det nån gång Martin skulle skjutsa några killar till stan .. Det var ungefär den tiden jag egentligen skulle åkt hem .. Men jag var ju faktiskt inte så sugen på det om jag ska vara ärlig ;) Så han skjutsade dom och skulle komma och hämta mig sen :)
Jaa det var då den dåliga biten på kvällen kom .. Men den tänker inte jag skriva något om för det är bara löjligt och jag vill inte att det ska förstöra minnet av en toppenkväll ! (Om du väldigt gärna vill veta säg till så kan jag berätta det för dig ..)

Martin kom sen och hämtade mig och körde mig hem så snäll som han är :) <3
Jag tror jag slockande direkt när jag kom inann för dörren nästan .. Kom ihåg att jag la kläderna i fåtöljen sen .. Sen sov jag .. As trött var jag .
När jag vaknade kände jag mig lite halv dålig .. Men promenaden till jobbet var uppfriskande sen när jag började jobba kom illamåendet .. Som övergick i en hungerskänsla .. Som gick över när jag tog en smörgås :) Sen har jag mest bara vart trött lite huvudvärk till och från .. lite halvskum som jag sa ..

Jaa som sagt det var en as kul kväll igår :D:D

Det var skönt att få träffa Martin :) Jag har saknat honom :( Det har känt som en evighet sen Tisdags .
Sitter faktiskt och väntar på att du ska höra av dig eller nå .. ;) Thii .

Usch imorgon ska man jobba igen .. Jag hatar att gå upp tidigt .. Sen måste man vänta enda tills nästa helg innan man får en riktig sovmorgon ..  Usch . Tråkiigt .. Men man har något att se framemot :)


<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0