Skoltrött redan?

Två "riktiga" dagar avklarade i skolan och redan vill jag att det ska bli lov . Det bådar inte gott .
Igår inledde vi dagen med en och en halv timmes föreläsning om Carl Michael Bellman !! Varför är det så viktigt att vi ska känna igen hans texter .. Blä . Jaja dagen fortsatte dåligt med Geografi . Där fick man en JÄTTE stor kartbok och sedan en liten tjock en som vi ska göra alla kapitel i .. :S Det känndes redan då som om att Geografin kommer ligga risigt till i framtiden, som var redan idag ....  (vilket jag kommer till)

Idag hade jag Tall i min första matte lektion för året :D Tall you are my favourite ! Jaa den leektionen kunde ju inte vara mer soft .. Fyra personer . :) "Jaa.." började Tall där .. " Ni kan väl berätta vad ni gjort på sommar lovet då?" jaa så satt vi där i en 40 minuter och berättade om våran sommar ! As skönt :D Okej vi räknade väl nåt  tal men iallafall :D

Det var efter den lektionen dagen började bli jobbig .. Vi hade håltimme nu för att sedan ha en timme Geografi ! Pernilla skulle gå hem så att jag, Karin och Isabell följde med ner på samhället jag behövde handla mellanmål (hade körlektion efter skolan) sen behövde jag lite choklad mot den fruktansvärda mensvärken jag började få !  :'(  Så tanken på att åka hem till sängen växte allt mer .. Vi gick in till coop och handlade det vi skulle ha och gick sedan genom "hela stora hallsta " och insåg att vi blev törstiga så in på Ica denna gången och köpte lite drickbart :p 
Vi kom sen tillbaka till skolan och upptäckte att några i vår klass redan fått börja lektionen och vi insåg jue då att vi kommer få stanna längre en alla andra ..  Då jag kände att jag bara inte pallade och struntade i det  helt ! Bra Martina andra dagen och redan skolkat ! YES ! Men precis som jag anade redan igår är det inte är första gången det kommer bli så när geografi står sist på schemat ... 

Ja ja jag kom jue på att jag inte kunde åka hem iaf eftersom jag hade körlektion .. Så jag begav mig dit slog mig ned vid en dator och tänkte att jag kunde repetera lite i typ två timmar ..  Men jag hade jue lite mellanmål iaf :p
jaa sen hade jag körlektion då ..Den gick ganska bra faktikst :) Jag skulle få prova panik bromsa ... han skulle typ slå i väggen på dörren och då skulle jag stanna .. Första gången han slog blev jag så rädd att jag nästan höll på skrika ! :$ Pinsamt jag blev as skrajj och fick halvpanik men lyckades rädda mig från att få motorstop ! Haha !
Andra gången blev jag inte lika rädd men nästan . Han tyckte fortfarande att jag bromsade för försiktigt ..
Så tredje gången blev jag nästa lika rädd osm första men då bromsade jag för glatta livet och han avr nöjd ! Tack för det .. Då skulle vi ut och kolla hur många meter jag hann innan jag stannade och så .. Det var faktiskt mycket längra en man tror.. Jag körde jue ändå bara i 50 .. Tänk sen 90 typ .. Hjälp !
Nästa gång ska ajg köra dubbel lektion och köra till stan ..... jag har kört i v-ås typ två gånger .. Och mest trafikerade stället jag körde på var Bäckby .. HJÄLP ! Men jag bokade ju inte när den skulle vara så jag hinner köra lite innan ..  Men ändå .. :/

Efter det mötte jag Rosanna hon skulle också med bussen :) Så man fick lite sällskap iaf till Näs .. Sen fick Mp3n vara min vän :)) 
Väl hemma blev man väl bemött av fasters katt Musse :D Han var väldigt glad över att jag kom hem vilket var trevligt :D hehe ! Han är såå söt :)
jaa och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska sluta jobbet och komma hem med pannkakor till mig :D Jag är jätte hungrig .. :$

Måste kolla med henne så jag kan byta den där helgen med någon .. Det skulle vara bra .. ;))
Sen fråga lite snällt fall hon vill köpa några cider till imorgon till mig (a) :D
Annars blire inte så kul imorgon .. :p

Åh nu kom hon :D pannkakor här kommer jag :D:D

Hejjpåer ! :D



Martin <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0